یادته؟

عـــــــــروس غصـــــــــــه هـــــــــا

شعری که تورا جان میبخشد شاعرش را یکبار کشته است

یادته؟

تارا
عـــــــــروس غصـــــــــــه هـــــــــا شعری که تورا جان میبخشد شاعرش را یکبار کشته است

یادته؟

یادمه اخرین شهاب بارونی ک بود واسه تو آرزو کردم

اخه اعتقاد داشتم هرعاشقی ک یه شهاب ببینه و آرزو کنه آرزوش برآورده میشه

آرزو کرده بودم ب آرزوت برسی...آرزوت  فراموش کردنه من بود؟

امشب ماه گرفتگیه

میدونم وبلاگمو نمیخونی میدونم دیگ حرفامو نمیفهمی

ولی میخوام فرض کنم ک میخونی ک میبینی

برو بلندترین جایی ک میشه و دمه دستته

سرتو بگیر رو به آسمون

ماهو نگا کن

دیدی چه آروم آروم محو میشه

همونطوری اروم اروم از زندگیم رفتی

اما از دلم از خیالم از فکرم نرفتی ک نرفتی

بی معرفت...ماه هم ک ناپدید میشه دوباره ظاهر میشه

تو رفتی ک رفتی؟...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1397 | 22:2 | نویسنده : تارا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.