میگما

عـــــــــروس غصـــــــــــه هـــــــــا

شعری که تورا جان میبخشد شاعرش را یکبار کشته است

میگما

تارا
عـــــــــروس غصـــــــــــه هـــــــــا شعری که تورا جان میبخشد شاعرش را یکبار کشته است

میگما

میگماااا چقد خوب میشد اگه من شیش تا داداش بزرگتر از خودم داشتم

یکی از آرزوهام بود این

شیش تا داداش ینی شیش تا کوه ینی شیش تا سپر ینی شیش نفر از گوشتو پوستو خونه خودت که همیشه مواظبتن

که جاخالی نمیدن که روت حساسن

که کسی جرءت نکنه چپ نیگات کنه

همیشه دوس داشتم جای این شیش تا داداشه خیالیو باعشقم پر کنم

به عشقم تکیه کنمو دوسش داشته باشمو براش بمیرم...

بعده خیانتش فهمیدم نه هیشکی داداشه آدم نمیشه

عشقت بت دروغ میگه خیانت میکنه تنهات میذاره و از همه بدتر خوبیا و بدیاش از ذهنت نمیره

منکه داداش ندارم(البته بجز تو راهیمون:) ولی خوش بحال اونایی که داداشدارن بزرگتر ازخودشونم دارن

چقد امروز این داداشای نداشته ی من جاشون خالیه

میدونی؟خستم از زخم زبون بعضیا

که نبودن عشقمو به رخم میکشن

اره شاید دیوونگیه وفادار دستایی موندم که یبارم لمسشون نکردم

وفادار کسی که بودناش کمتر از روزایی که نیس

ولی من اینم دیگ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 15 مرداد 1397 | 20:36 | نویسنده : تارا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.