دلنوشته

عـــــــــروس غصـــــــــــه هـــــــــا

شعری که تورا جان میبخشد شاعرش را یکبار کشته است

دلنوشته

تارا
عـــــــــروس غصـــــــــــه هـــــــــا شعری که تورا جان میبخشد شاعرش را یکبار کشته است

دلنوشته

هر روز برایت چند خطی مینویسم

هر روز ذره ای از دلتنگی ام را سر این صفحه ها خالی میکنم

تورا نمیدانم ولی من این دوری را تاب نمی آورم

میدانم روزی که دیر نیست...

پای همین صفحه های بی جان از نفس میوفتم

و قصه ی عاشقی من هم تمام میشود...

وقتی تک تک این جمله هارا میخوانی به یاد داشته باش

من ذره ذره ی وجودم را برایت نوشتم

آهای تنها آرزوی محال من

دروغهایت ناجوانمردانه نابودم کرد...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 6 مهر 1397 | 13:51 | نویسنده : تارا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.